....#أنا_جيتلك#.... ******** كلمات/علاء أحمد عبدالنبي ************** أنا جيتلك وعشان مرجعش... حرقت كل مراكبي....... وكمان بعت إللى ما يتبعش... خليك رحيم على قلبي....... دا إنت حبك هو عمري... دا إنت حبك مش بأمري.. مش يادوب حنين وشوق.. مش يومين ومسيري أفوق.. دا إنت حبك فى العروق... .. وايا دمي بيجري.. أنا جيتلك وعشان مرجعش.. حرقت كل مراكبي..... وكمان بعت إللى ما يتبعش... خليك رحيم على قلبي.... يعني مش حمل اﻷسية ولا جرح تاني فيا..... دا أنا ليك وانت ليا... ..وبقولها بأعلا صوت.. أنا متعشم وجايلك وجوا عيوني شايلك وهتحمل عمايلك... ..وإن قولت إرجع هموت.. دا إنت حبك هو عمري.... دا إنت حبك مش بأمري... مش يادوب حنين وشوق.... مش يومين ومسيري أفوق.... دا إنت حبك فى العروق..... ..وايا دمي بيجري.. أنا جيتلك وعشان مرجعش.. حرقت كل مراكبي... وكمان بعت إللى ما يتبعش... خليك رحيم على قلبي..... مش هقبل حل تاني غير إن تكون عشاني هتقول إني أناني.. ..هو دة الحل الوحيد.. مش هستناك تفكر أو حتى تقول هفكر أنا جاي وكمان مقرر ..إن أنا بحبك أكيد.. دا إنت حبك هو عمري.... دا إنت حبك مش بأمري.... مش يادوب حنين وشوق.... مش يومين ومسيري أفوق.... دا إنت حبك فى العروق.... ...وايا دمي بيجري.. أنا جيتلك وعشان مرجعش... حرقت كل مراكبي...... وكمان بعت إللى ما يتبعش.... خليك رحيم على قلبي...

تعليقات

إرسال تعليق

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

.... شوبش ياسيدنا الولي... بقلم/شيرين ابوعميره

،،، احببته بجنون،،،، للشاعره،، كرمه شحاده