اغنية محتجاك دلوقتى كلماتى رمضان محمد . مسجلة أنا مش بنشر فى الجروبات قد ما بنشر على حسابى الخاص اللى حابب يشوف بوستاتى أول بأول يدخل بروفايلي ويعملى متابعة ومتابعتكم شرف كبير لية . ولكم أجمل تحياتى بأرقى كلماتى بعدك مش حاسة خالص بوقتى . ولا راضية تمر السعات ومحتجالك معاية دلوقتى ......... أكتر من أى وقت فات الوقت دة انا فية بموت . غريقة وسط جروحى وخيم علية السكوت .مش حاسة خالص بروحى ................... انا دوقت معاك احلى سعادة . والضحكة كانت سكر زيادة وكل حاجة بتفكرنى بيك ............. حتى مرايتى والوسادة انا دموعى مغطية عيونى . بعدك الله يكون ف عونى حتى الهنا بعدك والفرح ........... لا بيسألو ولا بيودونى وانت بعدى قلبك جرب . انت خبيت والخبر اتسرب بتحبها ولا بتفكرك بيا . وقااااسيت معاها ولا كملت وانا بعدك قلبى اتغرب . وأروحلك كنت بتتهرب وياما كتير سألت عليك . وانت ولا مرة علية سألت ................ انا بعدك بتمر عاالفاضى سنينى . يوم يحزنى وليل يبكينى حبيبى حس المرادى بية . سيدى وصالك ذاد علية حنينى خدت اية شنطة سفر خدت صورتى شوف كدة صورتى . تفكرك بحيرتى وقدرت خلاص تبعد عنى . مش هقولك بكرة تشوف علشان قربك كان يطمنى . ويونسنى فى عز الخوف صدفة بتجمعنا سعات وتودعنا . وانا فيها بحلم بيك وبرجوعنا والصدفة اللى مبتسمعنى فيها . ملهاش عندى قيمة ولا معنى وحتى أم بروح النادى . بضيع وقت عالفاضى وافتكر مكنا نستنا بعض . فالركن البعيد الهادى وداب التلج ف كاسات اللمون . اتصلت بيك وقولت مهما يكون وقولتى جاى وعرفاك حنون ......... ودمعت من فرحتى العيون واخيرا خدت منك ميعاد . وشوقى ليك جواية ذاد وفضلت بشوق مستنياك . لو جايلى من آخر البلاد وفضلت مستنية وعدت سعات . دايقونيش وانا براجع اللى فات وطال انتظارى ومعادنا الاربع . وانا خايفة يكون النهاردة التلات كلماتى شاعر بقلم ذهبى . بحر لا ينتهى لأبعد خيال . مسجلة

تعليقات

إرسال تعليق

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

.... شوبش ياسيدنا الولي... بقلم/شيرين ابوعميره

،،، احببته بجنون،،،، للشاعره،، كرمه شحاده