بقلم الشاعره المتألقه... أيام عمري اللي فاتت ياحبيبي وانا مش وياك ايام عمري اللي كانت ولا انت كنت فيها ياحبيبي ولا كان محسوب علي فيها لقاك ولا كنت في يوم ياحبيبي اتخيل انه حايكون لي فيها معاد وياك ..... أيام عمري اللي كانت قبليك ياحبيبي سلمتها لأمرها كلها ولا عاد لي دعوة بيها خلاص... ودعتها وراحت لحالها خلاص ..... ولا عاد لي فيها اي عتاب ولالوم ع اللي ضاع من عمري فيها خلاص ... واللي جاي من عمري ياحبيبي وانا وياك خلى الدنيا تحلى في عيني كلها وبقيت بشوفها بعنيك وإنت فيها ،، وأنا فيك إنت اللي حليت أيامها ده كلها ... وأنا وياك بانسى الأسامي والأماكن كلها وأنا وياك بتبقى روحي هايمه معاك حتى اسمي بابقى حاسه بكل حرف وحركة فيه بمعناه قد ايه... هي حياتي كانت ناقصاك اكيد جيت انت وكملتها جملت في عيني المعاني كلها رسمت ابتسامه وحضنت روح اعتبرتها توأم لروحك عاهدتها انك ليها ،، وأنها ليك رغم الظروف حاوطتها بجناح حنانك غمرتها .... انت الفؤاد وانت الطيبة ده كلها ... انت الرجوله وانت الشهامه بنفسها ..... انت كل كلي وانت بلسم لحياه بإيديك جدّدتها .... إنت الحضن وانت الدفا وانت لعمري حياة الروح ياكل كلي غلاك في القلب مداه بيزيد غلاوة روح سكنتها ..... إنت لعمري العمر كله ومايكفيك ولو طلت أوهبلك من عمري كله شويه عليك ...... حياتي ليك وطريقي معاك رسمته وانا وياك واوعدك ياحبيبي إني سعادتي حاتملى الكون طول ماانت معايا واانا ويااك ......... بقلمي ✍️ الكاتبة المتألقة

تعليقات

إرسال تعليق

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

.... شوبش ياسيدنا الولي... بقلم/شيرين ابوعميره

،،، احببته بجنون،،،، للشاعره،، كرمه شحاده